Nekad lurigaliam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lurigaL

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199022121257/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam andersson

Vad är ditt discord namn? Lurigaliam#7020

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2000

Berätta om din karaktär. min karaktår är 21 år gammal. han gillar bilar och har intressen för polisyrket. hans familj och släkt är frånvarande och okända. rickard är oftast ganska glad men ibland depression av det med släkten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att unive är en bra utvecklad server med många medlemmar. jag skulle gärna vilja delta i detta. jag tror att jag skulle bidra till mycket på servern, jag vill bli polis eller securitas chef och jag skulle kunne ge många tips i servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är den bästa servern jag känner till. unive har bra med medlemmar och det finns många och bra jobb. unive är också en bra uppbyggd server tycker jag. unive är uppbyggd på det sätt så att jag som nybörjare får veta vad jag behöver ha eller t. ex veta vad jag behöver för att kunna göra en sak.

Hur hittade du Unive? mina vänner har tipsat mig om gtav rp och unive servern. jag har också kollat på många youtubers som spelar just unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ge ett bra exempel till andra som ska börja som t. ex min lillebror. eller bara bli bättre på det och kunna utvecklas i just roleplay.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna inspirera andra som ska börja spela på denna server. och att bli ganska bra och att kunna utvecklas till en bättre person i rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka