Luoma
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Luoma
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LuomaROB/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Luoma#6292
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. min Karaktär är en kille som är 23 år gammal och visar inte så mycket känslor, han gillar och träna mycket tex ut och springa, har en pappa och en mamma och har inga syskon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kmr att bidra med en RP spelare som gillar att vara i RP scene och kmr spela mycket på servern tex efter skolan, försöka få in mer vänner till servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill spela på någon server utan Vmenu och för den vad jag har hört varit en bra RP server och för att det e en svensk server
Hur många timmar har du på FiveM? 640 timmar
Hur hittade du Multistaden? Mina vänner pratade om Multistaden
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? På en annan server för då hade jag glömt att tagit WL
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LuomaROB/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Luoma#6292
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. min Karaktär är en kille som är 23 år gammal och visar inte så mycket känslor, han gillar och träna mycket tex ut och springa, har en pappa och en mamma och har inga syskon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kmr att bidra med en RP spelare som gillar att vara i RP scene och kmr spela mycket på servern tex efter skolan, försöka få in mer vänner till servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill spela på någon server utan Vmenu och för den vad jag har hört varit en bra RP server och för att det e en svensk server
Hur många timmar har du på FiveM? 640 timmar
Hur hittade du Multistaden? Mina vänner pratade om Multistaden
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? På en annan server för då hade jag glömt att tagit WL
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej