Nekad Lunrilo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lunrilo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Lunrilo#0691

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Ähman han är 22 år gammal, Leif växte upp i ett gängkriminellt område och gick med i ett gäng när han var 14år gammal, Leif fick problem med polisen osv prickar i registret, Leif valde ett val och det var att skaffa ett jobb och att uppfylla sina drömmar att bli rik, Leif skaffade förut ett jobb hos Bil Mekaniker han gick sedan av det jobbet och började jobba hos polismyndigheten, Leif klarade grundutbildningen i poliskåren, Leif lämnade sedan som polisen och blev kriminell och Leif byter tillbaka och tillbaka och han försöker just nu bara att uppfylla sina drömmar att bli framgångsrik, Leif har en mamma som heter Gunilla han har även en pappa som heter Axel han har också en lillebror som heter Theodor, Leif's mamma dog nästan i en bilolycka när han var 8år gammal, Och Leif's pappa jobbar som paranormal influencer och gör videos på youtube Leif's pappa Axel har en dröm att bli lika stora som Jocke & Jonnas spökjakt och att bli rik, Leif's mamma jobbar på vätrinären och jobbar med djur. Leif har också en hund som heter Troy Leif brukar gå ut med Troy 5 gånger i veckan, Leif gillar också att umgås med folk på stan fester aktiviteter osv, Och nu är det upp till bevis att se om Leif kan fixa fram ett jobb...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra bra rp nivå samt sunförnuft, Jag kan även att rpa med i scenarios så att rp:n blir roligare, Och det är också viktigt att tänka på vad man gör innan du gör något för du måste alltid tänka skulle jag verkligen ha gjort detta i verkligheten så att det är något man också ska tänka på, Jag har även också spelat rp förut så detta borde inte bli något större problem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska tänka att skit i vem som vinner scenariot Tex, Bankrån ditt gäng mot polisen och ni dör då är det bara att ta det för det är inte alltid du som bara ska vinna, För det blir annars inte rolig rp, Ibland måste man också tänka på andra och att tänka om dom skulle uppskatta detta du nyss ska göra eller har gjort, Och att du även ska alltid spela med i scenario och att följa regeln Sunförnuft osv i scenarios för det är viktigt och att ni sammarbetar i scenarios är viktigt för då blir det bara roliga rollspels nivå.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på Youtube & TikTok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka