Antagen Lunkan_12 | Chef-jobb ansökan [Falck] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lunkan_12

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falk

Vad heter du i verkligheten? Malcom

Vad är ditt användarnamn på discord? Lunkan_12

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2007

När fick du medlemskap på Unive? 2024-07-19 men jag har spelat på server sedan 2021 men sen slutatde jag spela ett tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på SC styling vilket gör att jag har erfarenhet inom ledarskap och att styra en stor grupp av personer. Jag har även såklart jobbat inom lagning och bilar på både mekonomen, Falck. Så jag har ju erfarenheterna, dock anser jag att det är viktigare att kunna styra ett jobb vilket jag påstår mig va ganska duktig på. Jag har struktur och känslan av att kunna va en bra chef med nöjda andtällda, när jag var chef under SC styling hade jag 30 anställda och fick upp jobbet så det blev aktivt, jag satt upp en bra ledning. Jag var chef i ungefär en månad men var tvungen att säga upp eftersom det kom lite saker i mellan irl. Jag har jobbat som PA inom både mekonomen och Falck så det finns även erfarenheter inom jobb branschen. Dock aldrig varit chef, men jag tror jag passar in väldigt bra pågrund av just min erfarenhet som chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu är Falck ett extremt inaktivt jobb, jag ser knappt mekonomen heller och de är svår tillgängliga. Det är ju såklart ett problem eftersom bilarna går sönder lätt, mina planer är att få upp Falck och att jag har många anställda. Man ska kunna lita på Falck eftersom de kan göra lika mycket som menonomen och det är ett av mina mål. Genom att öka aktiviteten genom att vi har typ tävlingar och andra typer av aktiviteter så kan det leda till att folk vill vara mer aktiva, och om folk är aktiva kommer fler folk kontakta Falck och då rullar pengarna in i företaget. Jag vet att folk vill jobba som mekaniker men det kan bli långtråkigt men det vill jag även ta bort, jag vill att det ska vara roligt oavsett hur länge man jobbat. Så det är också ett mål som jag har, jag vill även skapa kontakter med andra företag så vi skapar samarbeten vilket gynnar båda parter. Att hålla events och andra saker är också en del i mitt arbete som jag tycker är roligt och viktigt, då kan jag både implementera jobb i eventsen samtidigt som det är en rolig aktivitet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Minst 2-3 timmar om dagen på vardagar och minst 5 timmar på helger. Jag spelar ganska mycket och känner att jag har tiden för att prioritera chefspositionen

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Falck.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka