Accepterad Lunkan12 | Chef-jobb ansökan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lunkan12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? Lunkan#0826

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för Vianor skulle jag fokusera på att utveckla verksamheten genom att öka kundnöjdheten och förbättra servicenivån. Detta skulle jag göra genom att anställa mer kompetenta medarbetare och se till att de får den utbildning och support som behövs för att utföra sina arbetsuppgifter på ett effektivt och professionellt sätt. Jag skulle också arbeta med att utveckla nya tjänster och produkter som skulle gynna våra kunder och öka intäkterna för verksamheten. En annan viktig aspekt skulle vara att förbättra marknadsföringen och synligheten av Vianor. Detta skulle jag göra genom att använda sociala medier och andra digitala kanaler för att nå ut till fler kunder och skapa en starkare varumärkesprofil. Jag skulle också arbeta med att utveckla strategier för att öka försäljningen genom att erbjuda erbjudanden och kampanjer. Sist men inte minst, skulle jag se till att verksamheten alltid följer branschens lagar och regler, och att vi har en hållbar och etisk verksamhet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vianor och auto innan

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar per dag ish

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes

Tillbaka