Accepterad Lunkan12 | Ansökan till Servervakt [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lunkan12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Lunkan#0826

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 4h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? För jag vill kunna hjälpa till att bidra med bra rp och kvaltivativ rp samtidigt som jag kan hjälpa till på servern att motverka regelbrott men även att hjälpa folk att utveckla sin rp och få dem att känna sig välkommnande och trygga. Det är en stor anledning varför jag vill bli servervakt samt att jag varit det förut.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9x

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att visa gott föredöme, representera servern på ett bra sätt. Den viktigaste uppgiften är nog att se till att rpn på servern är hög och att inge regelbrott begås. Och om regelbrott begås så ska man ta återgärder mot situationen, Jag anser att som sv måste man ta ansvar och visa bra och kvalitativ rp för att visa gott föredöme samt som en förebild för andra rpare som man kan ta inspiration av.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kunna hjälpa till att bidra med bra rp och kvaltivativ rp samtidigt som jag kan hjälpa till på servern att motverka regelbrott men även att hjälpa folk att utveckla sin rp och få dem att känna sig välkommnande och trygga. Det är en stor anledning varför jag vill bli servervakt samt att jag varit det förut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. SV abuse är att man använder sina perms för att få fördelar inom rpn som andra in har tillgång till eller liknande. Tex toggleid under scenario för att kunna se vad personerna är för att kunna veta när de springer fram i ett kriminellt scenario osv. eller att man revvar om man blir skjuten eller liknande osv

Tillbaka