Inaktuell Lunkan12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lunkan12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Lunkan

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Möjligheterna att kunna hjälp till på servern på ett nytt sätt och kunna utveckla servern genom att få in nya medlemmar elelr liknande. Det är även väldigt extremt roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är lojal och kommer verkligen visa framfötterna. Jag kommer visa gott föredöme och bemöta alla med respekt. Men även som en bra förebild och en person som man kan se upp till. Jag kommer göra mitt yttersta för att vara så bra som möjligt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid med respekt och vänlighet. Alla ska kunna känna sig välkomnande

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill visa hur man som medlem får möjligheterna att komma in i en helt annan RP samt alla vägar som öppnas upp för en som medlem. Man får mycket mer möjligheter som medlem och kan göra mycket mer saker. Men får även tillgång till servern och rpn som sagt.

Men även det fantastiska community

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Viktigt att man har en kreativ och unik RP. Detta gäller även att man har en hög RP och bidrar med bra scenarion och verkligen engagerar sig i rpn som sagt. Sen är det viktigt att man visar respekt och engagerar sig i rpn

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har stort ansvar att utveckla servern och ta in nya medlemmar till servern men även hänvisa och hjälpa till personer som behöver hjälp med tex rpn eller liknande. Men även att alla kan känna sig välkomna till RP och respekterade

Hur ser din aktivitetet ut? Minst 8h om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka