Accepterad Lungan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lungan

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? DarkhLungan

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1988

Berätta om din karaktär. Kommer från en familj som har haft det bra ställt, fått mycket på silverfat på grund av att man har haft äldre bröder.
Det jag vill säga med det är att dom har alltid stöttat mig och skyddat mig när jag har gjort något dumt såsom att druckit i smyg och kommit hem sent eller gjort något hyfs. Men för mig var det inte tillräckligt så ville utforska det som mina bröder inte ville göra eller våga.

Så jag hamna i fel kretsar kan man säga och där jag tyckte att jag fick den här adrenalinet/kicket som jag inte
fick av mina bröder. Så jag började starta att hänga med ett gäng som var lite äldre än mig, tror jag var 15-16 år då, man ville visa vad man kunde gå för och så var man tvungen att göra vissa grejer. Svårare jobb blev mer betalt fick man och högre risk att bli tagen. Så jag kände att man fick kick av detta ett tag tills ett jobb gick snett. Där det involverad en annan människa som blev skadad. Jag frös till när detta hände och visste inte vad jag skulle göra och på grund av det så är en av medlemmar så att säga skadad illa och hamnade på sjukhuset.

Efter detta som hänt, ville jag ändra på mig och gå ur detta och förändra mitt liv såsom umgänget och livsstil.
Idag är jag 30 år, heter Valentino Carlos och har bott i olika städer men nu vill jag hitta tillbaka till den staden jag trivdes längst i, där min son bor kvar med sin mor och så har man sina vänner kvar förhoppningsvis.
Vem är jag? Är väldigt öppen och bryr mig om människor, är glad och social person som har lätt att vara i grupp som enskilt. Kan också vara känslosam i vissa stunder.
Social (att våga träffa nya människor ovasett sammanhang), Envis (vill ha min vilja fram, annars blir det knock) Mångsidig (kan göra allt möjligt). Mina intressen har alltid varit att hjälpa folk på något sätt.

Har jobbat inom Polisyrket och SJV där man dagligen pratar med människor ute i tjänst och på plats. Gillar att ha många bollar i luften och har alltid något på gång när jag är vaken. Med tiden så vill jag starta ett eget företag och hoppas att man får möjligheten i denna stad igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skulle säga min ålder spelar roll i det hela, vad jag kan bidra med är nog är social RP och bra scenario.
För att jag tror att jag kan göra bra ifrån mig för mina tidigare erfarenheter inom RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta motpartens vinna scenariot, till exempel att man blir kidnappad och låta dem göra sin grej och lyssna på dem istället för att göra så att man blir dödad istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, skulle säga att sunt förnuft är grunden till alla grundregler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ca 3600h inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag hoppas att man får joina servern och dcn igen :D

Tillbaka