Accepterad Lundiss | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Lundiss

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Johnsson 2005 01 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social vanlig impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Johnsson växte upp i ett tufft område i Los Santos och blev tidigt involverad i brottslighet för att överleva. Han började jobba för en gangsterfamilj, men drömmer om att bygga ett eget legalt företag, som en bilförmedling eller fastighetsimperium. Hans mål är att bryta sig loss från sitt kriminella förflutna och skapa ett nytt liv, men han vet att det kommer kräva både smarta beslut och tuffa val för att lyckas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra spelare till serven men oxå en bra kriminell. är här för att köra Rollplay. är här för att lägga mina timmar på denna fantastiska serven. Jag kommer inte vara den som är ute efter massa capen och så jag vill ha ett socialt rollspel när jag spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du skapar en situation där deras framgång eller seger bidrar till en mer engagerande och dynamisk berättelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. jag råkade köra på en person på gatan. det var dumt och att jag inte tjänade inte något på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka