Nekad Lundiss | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias.

Vad är ditt discord namn? Lundiss

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rashid Salim, han är 33 år gammal och har haft en tuff uppväxt. När han var liten hade hans familj svårt med pengar och han var tvungen att hjälpa till. Han växte upp på en bondgård och var tvungen att hjälpa till på gården hela dagarna långa. Han jobbade på gården fram till han var 13 år gammal då han började jobba som postman för att tjäna extra pengar till familjen. Hans jobb gick bra ända tills han blev av med jobbet för att ha slöat. Det var även då hans mamma blev sjuk. Hon hade fått cancer. Dom hade inte råd med att betala för cellgifterna så hon gick bort. Då var det bara han och hans pappa kvar. Dom hade det svårt med att få in pengar nu eftersom hans mamma hade gått bort så dom fick sälja gården. Några år senare dog även hans pappa i sjukdom. Han hade det svårt när han inte hade några föräldrar kvar i livet och han hade inga pengar. Han hade det svårt i ungefär 7 månader innan han valde att ta tag i sitt liv och skaffa ett jobb. Han blev anställd som reporter och började tjäna pengar. Han betalade av alla lånen han hade och sedan köpte han en bil. Nu mera lever han ett hälsosamt liv och har inga skulder eller lån att betala av. Nu mera lever han bra och är nöjd med sitt liv. Men han kommer bli kriminell i framtiden....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med moget och seriöst rp. Sprida positivitet och göra det kul för båda parter inom ett scenario. Om någon skulle lalla, inte rp:a eller kanske bara fuska på något sätt så reportar jag direkt så snabbt jag märker det, alltså att bara få bort de som inte vill rp:a på riktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex. blir kidnappad ska jag inte försöka vinna scenariot och asså komma ut levandes om de skulle kanske döda mig. Jag ska bara acceptera det som händer och rp:a med FearRP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM: Döda eller slå inte någon utan anledning. NLR: Du dör eller blir medvetslös i ett scenario, då får du inte gå tillbaka till stället scenariot hände och du får inte komma ihåg något som hände under scenariot. Sunt förnuft: kort fattat, gör inte något ig om du inte skulle gjort det irl. ex. bli jagad av polisen på fots sedan hoppa av en 15m bro sen fortsätta springa. MetaGaming: Du tar info ooc(från discord eller en stream) och använder det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har kört på Unive i många många månader tror nu att jag har spelat där i 2 år ksk. Men jag gjorde en dum sak som fick mig p bannad men jag fick en till chans och jag vill verkligen ta vara på den här chansen och visa staff teamet men även servern om hur bra min rp nivå är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad
Anledning:
Du måste vänta 1 vecka innan du kan söka till medlem.
Det är på grund av din perma bann!
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka