Accepterad Lundiss | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072512914/

Ditt Hex-ID: 1100001424b8b92

Vad är din discord tagg? Lundiss

Vem var det som bannade dig? Emil!

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: breeee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick till stora banken och förstörde ett ban rån för gänget som höll på att göra bankrånet. Det här är något som jag ångrar jätte mycket och jag försöker mitt bästa för att gott göra servern. Jag vill inte servern något illa jag fattar inte varför jag gjorde det. Unive är den servern som jag vill spela på och den servern som jag har haft mest roligt på. Jag har varit bannad ett tag nu och det har verkligen gett mig tid att tänkta på bannen, somsagt det här är något jag ångrar och det kommer aldrig ske igen, det här är min andra p-ban jag vet att det inte är bra men jag är en bättre person nu jag lovar, en mycket mognare person. Jag själv tycker att jag har för många p-bans alltså två. det är vad jag tycker iallafall och jag kommer gott göra det här för servern. ni kommer att få se vilken rp nivå jag har och jag kommer göra allt för serverns bästa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil utanför banken sen såg jag att det var ett bank rån. Jag åkte dit och snackade med polisen och kollade vad som hände. Tydligen var det en streamer som hade det bankrånet Efter det så åkte jag där ifrån sen kom jag tillbaka och förstörde bankrånet genom att köra på en polis där jag vet att jag inte skulle ha gjort det och jag är helt dum i huvudet att jag gjorde det men jag vill bara berätta sanningen. inga lögner. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans på Unive och jag hoppas att jag kan gott göra staff teamet men också personerna som rp-ar genom att visa dom min bästa rp-nivå. Efter det så blev jag bannad. Det här är verkligen en sak som jag ångrar så så såå mycket och jag kommer göra bättre ifrån mig. Jag ska även visa 320 att jag är en bättre rp-are. Han ska inte behöva lägga sin energi på personer som förstör servern, Han ska lägga energin på att utveckla servern och jag vet att han gör det. Jag har bara 2 p bans men som sagt det är för mycket om du frågar mig men det här kommer aldr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel till 100%. Jag gjorde fel för jag förstörde etts gäng roliga bankrån och det är något jag ångrar skit mycket. Jag vill att ni ska veta att jag kommer aldrig aldrig göra något sånt här igen. det här var en av dom värsta sakerna jag har gjort. Jag kommer även försöka kontakta 320 om det är så att han har tid att snacka någon gång och förklara till han att jag är väldigt ledsen för det jag gjorde och att det aldrig kommer ske igen. Jag förstår staffsen att dom bannade mig det var väldigt dumt av mig men jag har tagit tid under dom här 6 månaderna och bara tänkt å tänkt å tänkt och jag vill verkligen tillbaka och visa att jag är en bättre människa med en högre rp-nivå. Det var på Unive jag började min resa som fivem spelare och där jag vill fortsätta den än idag. Jag har blivit väldigt mycket mognare nu och kommer göra allt som jag gör på unive fivem servern socialt alltså sociala scenarion. Men jag tror jag kommer försöka börja min resa som Polis och jobba mig uppåt ni kommer få se en sådan stor förändring. Hela Staff teamet ska få se det. Jag hoppas att ni verkligen kan ge mig en till chans och att jag och 320 skulle kunna ta ett snack, måste verkligen be om ursäkt till honom. Men det är ju såklart om 320 har tid att snacka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla mina gamla men 1 av dom var att jag var i gänghuset där jag visste att min vice och boss skulle kidnappa mig då en medlem sa det till mig. Så jag var beredd att göra motstånd mot dom genom att ha ett vapen på mig. Så jag var i gänghuset som sagt där dom var och där såg jag att dom drog upp vapen, så jag drog upp mitt och så startades det en skottlossning efter skottlossningen lyckades jag komma undan så jag gömde mig och blev bannad. jag tog lärdom om den bannen för att jag fick sitta väldigt länge innan jag fick göra en ban överklagan och det var den värsta tiden i mitt liv jag ångrar allt dåligt jag har gjort ni ska få se den bästa rp sidan av mig jag lovar!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta dom göra sitt bankrån ifred och åkt där ifrån som en vanlig människa. i verkligheten vill man ju inte vara kvar på en plats där bank rånare går runt med tunga vapen, man ska ju värna om sitt liv och försöka ta sig ifrån platsen. Det är verkligen något som jag ångrar och jag kommer aldrig göra om det som jag gjorde. alltså dom här 6 månaderna har verkligen varit jobbiga för att man har inte kunnat gå in på unive och ha det roligt med sina polare. Jag kommer göra allt för att få upp rp-nivån så högt som möjligt. Även om jag inte kommer vara med I ett staff team så kommer jag försöka göra så att medlemmar vill köra på servern genom att göra roliga scenarion med dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycket. Bara för att man själv inte mår så bra så ska inte det gå över om dom andra spelarna på servern. Det är verkligen något jag ångrar. Det har jag tänkt på i 6 månader nu och jag kommer som sagt göra allt för att få folks förtroende tillbaka. Det kommer inte vara lätt men Unive är den servern som jag vill spela på och jag kommer skaffa en sådan bra rp karriär. Ni ska verkligen få se det. Jag vill även säga ett ytterligare förlåt till Staff-teamet för det beteende jag hade ni ska inte behöva ta sådan onödig skit ni ska ju utveckla servern såklart. Förlåt så hemskt mycket. Jag hoppas ni tar imot den här ursäkten och låter mig visa vad jag går för.
nu var det ganska länge sen jag skickade in den senaste överklagan så jag tog mig lite mer tid att tänka över på saken och var jag kommer bidra med om jag blir unbannad och det är en stor rp nivå, jag kommer supportra servern genom att t.e.x tipsa polare om den jag kommer försöka få medlemar som är i fivem servern att dom vill stanna kvar för att dom ser vilken bra rp nivå det är, jag kommer göra allt för att staff teamet och communityn ska få förtroende för mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ger dig en chans, men något dumt. Åker du åt helvete!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka