Inaktuell Lundiss | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Lundiss

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff är att jag vill vara med och utveckla server, vill vara med på unive resa, jag kommer även lägga ner massa med tid på unive asså nu skämtar jag inte väldgit väldigt mycket tid på unive för att få det så bra som möjligt på server, jag vet att jag har ganska många bans men jag var inte mogen när jag fick alla dom där bannen. men nu är jag väldigt mogen och redo för arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså om jag ska berätta kortfattat så är det krim rpn, shoot on sight, och abusen på sjukhuset, det jag menar med det är att det inte är någon riktig rp på sjukhuset genom att folk kommer dit och har varit till exempel i ett skott scenario och har blivit grovt skottade och sen kommer dom och ska få vård och dom vill ha det snabbt så när sjukvårdaren skriver kollar skador så skriver den kriminella att han bara har en bula på skallen bara för att få vård snabbare, vill även ta bort allt lall som förekommer. Jag kommer göra mitt bästa för att förbättra rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det vi kommer göra är att specca väldigt mycket, om någon skriver report om att dom dog av bugg är det väldigt viktigt att vi kollar loggs så att inte personen ljuger. om alla staffs gör det här tillsammans så kommer allt på servern bli väldigt mycket lättare, och att vara trevliga mot varandra kommer också vara en stor del.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är väldigt väldgit viktigt att agera profitionellt och hur man gör det är att man skötter sitt arbete, man tar hand om medlemmarna på unive, försöker få dom som är nya till servern att gilla servern och vill fortsätta på den, I support ska man också vara väldigt snäll i rösten och tar situationen på allvar så att dom vet att det här är ingen lall server att dom här söker efter bättre och bättre rp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har inte mycket planerat. Jag har ett väldigt lungt skol schema, så slutar tidigt. För mig så kommer det såklart vara ett jobb att vara staff men ändå ett intresse. Jag kommer vara aktiv som staff på servern 24/7.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ganska länge, sen i början av 2022 så mer än ett år, men har inte kört fivem på så länge men kom tillbaka för kanske 6-7 månader sen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka