Nekad lundish0 | Medlem ansökning [Kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lundish0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? lundish#3934

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att ha namnet Jörgen Karlsson, Jörgen är född 1980-09-08 i en liten by på landet. Han är då 42 år just nu. I Jörgens barndom så drömde han alltid om att bli chef på sc styling, det spelade ingen roll om han hade en dålig dag eller liknande. Han ville bara bli chef för företaget sc styling helt enkelt, han hade liksom det in-spikat i sin hjärna så att säga. Han lekte alltid runt med sina bilar hemma med sin familj på hans fina racing bana som han hade hos sig. Han brukade också gilla att leka, speciellt med sina bilar som han hade hemma. På fritiden så gillade Jörgen att vara ute med sina kompisar och bara hänga helt enkelt. Men dagarna och åren gick. Så när Jörgen blev ungefär 15 år så kom hans dröm ännu närmare till han. Han bara längtade efter att bli chef för företaget i sina ungdomsår. När Jörgen skulle börja gymnasiet så sökte han till ekonomi, (Företagsekonomi) vilket utlöste en hel del nervositet i Jörgens kropp. Efter tre år på gymnasiet så kom en notis på hans mail, det stod så här: "Grattis du har fått din första försäljning i ditt UF-Företag!" När Jörgen läste detta så blev han helt fascinerad och blev bara allmänt glad och skrek som en galning. Han kunde verkligen inte tro att det var sant. Men som sagt så gick åren förbi och Jörgen utvecklade företaget ännu mer. Men när Jörgen blev 34 år, det var då hans första tio miljoner hade landat på kontot vilket han firade med ett glas bubbel hemma i hans lägenhet. I samband med åren hos företaget så har han fått en hel del erfarenhet vilket då gjorde att han blev sugen på att köpa och investera i företaget sc styling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en mycket bra rp, som sagt så har jag ju spelat på ett flertal olika servrar vilket gör att jag har en hel del erfarenhet vilket i stort sett innebär att jag kan rollspela väldigt bra. Som rollspelare kommer jag även att bidra men bra scenarion och en god stämning till servern. Min karaktär sticker ut genom att han är trevlig men också även riktigt snäll och rolig. Som rollspelare så kommer jag att bidra med en hög rp nivå som kommer definitivt att höja verklighets känslan på servern. Min tanke på servern är att bli biträdande chef för sc styling, som rollspelare så kommer jag då se till att det blir en bra rp just där på företaget, ska försöka hålla arbetsmiljön så realistiskt som möjligt vilket då kommer göra att den blir både trevlig att vara i men även så att den blir en bra stämning där. Kommer att använda alla mina kunskaper och erfarenheter för att se till så att det blir ett bra företag och dessutom ett bra ställe att umgås vid om man vill ta det lugnt eller liknande. Ska försöka utveckla min rp genom att skapa bra och genomtänkta saker för företaget! Har jobbat på liknande jobb innan så därför så har jag en del erfarenhet inom just denna typ utav rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte som helst spelar roll vem som vinner eller förlorar på det, man spelar för att göra ett bra och kul scenario. Man ska inte spela för sin egen vinning utan för båda parterna. Att man spelar för rpns skull, Man fokuserar helt enkelt inte på vem som vinner eller förlorar utan huvudfokuset ligger just på att göra ett bra och trevligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom både vänner men även genom fivem listan. Ni är ju en av sveriges största fivem servrar och det är just därför jag ville söka hit för att hitta en bra rp server liksom. Har även spelat på denna server innan då den hette "Multistaden" men nu kände jag bara att jag ville börja igen helt enkelt.

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad, lycka till.

Tillbaka