Accepterad Lundis03 | Medlem ansökning [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

toff1an

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175800797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Gräddkolan#0337

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Johansson. Jag är född på 2000-talet är alltså 22 år gammal. Jag bor fortfarande med mina föräldrar i en liten ort, Jag gillar att hänga med mina polare i stan för att hitta på dumheter mot andra personer tillexempel retas, busknacka, snatta saker från Ica. När det gäller skolan så tycker jag det är skit tråkigt att gå på lektioner speciellt matte, svenska och engelska. Så jag tänkte för mig själv att hoppa av skolan för att kunna hitta ett jobb istället, jag har ansökt till att bli mekaniker eller jobba på en bil firma och sälja bilar till kunder, men dom tackade nej. Så jag tänkte gå den dåliga vägen för att tjäna mer pengar istället för att jobba. Så jag ringde min bästa vän som jag har känt sen vi var små och har typ likadana inställningar som vi båda tycker. Och jag ska fråga han om han ville följa med mig på den resan som jag har tänkt att leva i, han svarade med ett glatt svar : ja det vill jag. Då börjar vi åka till ett ställe som det finns hyfsat mycket våld och mycket droghandel. Efter mycket om och men så fick vi kontakter man kunde köpa och sälja olika sorters drogen och då fick jag ett intresse för mig som kändes bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive förut. Jag tycker det är en rolig plattform som man kan umgås med vänner och andra personer. Man ska möta personer på ett positivt och kreativt sätt, det spelar ingen roll vem man möter på servern. Jag ska alltid sträva mig uppåt till en hög rp nivå så det blir en bra miljö för alla som är runt omkring mig. Jag ska alltid bidra med mycket bra rollspel. Jag ska var mycket kreaktiv och aktiv i spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är att göra roliga scenarion med både partnerna och motpartnerna. Det kommer vara roliga och många utmaningar framför sig som man kommer möta på vägen. Jag kommer bidra till en social rp då jag kan hjälpa till så att rollspelet blir bättre så att inga fel uppstår när man rp:ar med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det jag tänker är när man kör i ett scenario, ska det vara roligt för dig och dom andra så att det är inte bara blir du som vinner hela tiden utan att det ska vara jämnt mellan varan så att tex att jag vinner 5 gånger och dom andra vinner 1 gång då blir det ojämnt att istället man går halva vägen var. Så det blir roligt för båda sidorna i scenariot. Men det kan även hända att man är vid fel ställe men då får man skylla sig själv.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig spelar på Unive då var det så jag hittade Unive.

Tillbaka