Nekad Lundis | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundis

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838362923/

Ditt Hex-ID: 11000013456b32b

Vad är din discord tagg? Storebror_

Vem var det som bannade dig? Oge

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-29 161359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig för att jag sa saker som va rasistiska och jag fattar att de inte är okej. Jag borde aldrig sagt de. Men jag tror såklart att de banna ifall man är rasistisk och de är ett dåligt beteende. Jag förlåter mig hemskt för de som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så hängde jag med mina kompisar eller gängmedlemmar i vårat gäng hus. Vi snackade om dagen och jag började babbla om att några killar innan började kalla oss för skit och så vidare tror jag var de som hände de va en stund sen. Jag börjar då säga saker om dem som "invadra jävel". Som inte är okej och visar dåligt exempel till andra. Jag borde aldrig har sagt så. Men vi snackade med våra kompisar om dem och då bara slank de ut. De var såklart inte okej och jag var ganska ivrig och så över allt som hänt och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hur jag tänkte på den där bannen så länge och jag vet inte vad jag ska göra för att gått göra mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att detta va en felaktig ban. Jag förstår väl varför jag blev bannad och jag kommer aldrig i mitt liv göra något sånt igen. Detta var ganska grovt enligt mig och jag fattar. Men jag vill göra ett försök igen och börja. För att jag vill så gärna inte förlora alla mina vänner jag hade på servern och jag vill gärna börja med att hjälpa folk. Jag hade mycket dåligt samvete i flera veckor och jag förstår men jag vill gärna fortsätta. Jag kommer aldrig göra om och jag ber så hemskt mycket om ursäkt vet inte hur jag ska säga på ett bättre sätt. Jag hade spenderat mycket av mina pengar samt tid på min karaktär och jag vill hemskt inte förlora allting. Därför vill jag göra en ny start.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tror 2-3 gånger innan men då var de bara i 1-2 dagar ungefär. Jag lärde mig att inte göra om sakerna som jag gjorde då tex köra över någon med en bil som inte är okej och där lärde jag mig och sen dess har jag aldrig gjort de jag har tagit lär dom av de men nu när jag blev perma bannad då blev jag rädd och nu kommer jag göra allting jag kan för att kunna bli unbannad. Jag har tänkt igenom allt nu i flera veckor och nu vill jag påbörja igen. Detta kommer aldrig hända igen och de är jag 100% säker på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle från första början aldrig sagt något om andra personer och aldrig hålla på att klaga och dra in rasism. Detta va dåligt och jag hade kunnat gjort mycket annorlunda. Jag vill aldrig säga något sådant igen. Jag skulle aldrig sagt något de bara slank fram när jag va så ivrig över allting som hände tidigare och vi snackade bara med killarna hur vi kände och så. Jag saknar verkligen servern och vill gärna fortsätta. Detta va en bra ban av staffsen och fattar varför jag blev bannad. Skulle aldrig varit där och sagt något. Jag ber oerhört mycket om ursäkt och jag vill göra något som kan hjälpa mig få till baka alla vänner. Jag skulle aldrig bråkat med andra eller sagt något om dem som de jag sa. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när alla vänner spela på servern förutom jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig oerhört mycket av denna ban. Jag fattar att man aldrig ska snacka skit om personer bakom deras rygg och jag har lärt mig mycket. Ifall jag blir unbannad jag kommer uppföra mig moget och göra saker bättre. Jag kommer bli vän med många i staden och jag vill gärna börja om på nytt att hänga med kompisar som jag saknat och ha roligt igen. Jag saknar verkligen de roliga och jag vill jätte gärna fortsätta. Jag ska få ett jobb göra mig bra och hjälpsam i servern. Jag har fattat att man blir bannad om man snackar skit och säger dåliga saker. Jag kommer de mesta vara trevlig och hjälpa till. Detta kommer aldrig hända igen och jag ber om ursäkt ännu en gång. Jag har lärt mig att staffsen är bra och finns överallt så inget sådant kommer att göras om. Jag har lärt mig så mycket. Jag satt och nästan grät hela natten dagen efter jag blev bannad och vill gått göra på något sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka