Accepterad Lundina8888 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundina8888

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lundina8888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? ehrenflod8888#0452

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Cederqvist och är född 27 augusti 2000 och är 22 år gammal. Han är vänlig och väldigt mycket bestämd. Emil har växt upp i en ganska jobbig uppväxt. Han är uppväxt i USA men hade en pappa som var missbrukare och det blev för jobbigt till slut så han och sin mamma flyttade till Sverige för att börja om och allt ska bli bra igen. Efter bara några månader började han skola för att komma in i gymnasiet han ville bli advokat för han hade många i sin släkt i USA som var advokat så han ville verkligen bli det. När han började gymnasiet träffade han en tjej som han tyckte mycket om och dem sågs varje dag efter skolan. Så när dem bägge är klar med utbildningen ska dem flytta ihop och skaffa förhoppnings vis familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ör att jag är en erfaren rp:are och jag spelar rp för att ha roligt skapa scenarion och inte för pengar eller makt,
Jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög RP nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal. för jag kommer bidra med en god stämning på Severn. brinner för RP vill starta en egen bil firma som kommer sälja snabba och lyxiga bilar. vill kunna bli medlem i något gäng i framtiden också. jag är en skön kille som vill allas bästa. och kunna få många mer möjlig heter t.ex. Krim, jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt även om det inte gynnar dig, fastän planen var annorlunda. Bilda en bra uppfattning och vara så realistisk som möjligt. Allt kan hända, situationer kan ändras väldigt fort och det tycker jag är väldigt unikt och roligt. Man ska ha roligt ihop helt enkelt och inte tro att man alltid ska vinna eller ha makt.Att om t.ex du blir rånad så gör du som du skulle gjort i verkligheten alltså lyssna på vad rånarna säger och ger det som de vill ha. Man hade t.ex kunnat slå ner dem men eftersom att man inte hade gjort det i verkligheten pga rädsla gör vi inte detta i rp heller.

Hur hittade du Unive? Har spelat på många server p fivem men fastnade helt och hållet för denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka