Accepterad Lundina8888 | Medlem ansökning [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundina8888

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lundina8888/

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? ehrenflod8888#0452

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Sebastian och är född i USA med min pappa och mamma. Jag har haft en jobbig uppväxt med att min pappa har haft drog problem dar av han har blivit arg och slagit. Så för 2 år sedan flyttade jag och min mamma till Sverige. Då är ja 17 år och ska börja gymnasiet. Har alltid brunnit för att bli snickare för hans kusiner är det i USA. Slutet av gymnasiet träffade han en tjej som han blev förälskad i och hade ett bra liv vidare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med bra RP och sociala. Jag kan förbättra jobb och vill ha många anställda genom jobb p serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om jag blir rånad får jag bara aceptera det och gå vidare och ge rånare vinst att han eller hon har rånat mig. Så jag ser ingen stor vikt i det.

Hur hittade du Unive? Kolla runt lite och fastnade mest för denna servern för den var bra upplagt och många kör det så det blir kul och spännande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka