Accepterad Lundina8888 | Medlem ansökning [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundina8888

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? ehrenflod8888#0452

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamed, han är 21 år gammal. Han föddes i Somalia i en stad som heter Mecka. Han föddes i en liten familj med bara hans mamma och pappa. Dem levde bra och hade mycket pengar, men visste ej vad alla pengar kom ifrån. Men när Mohamed blev äldre började han fatta hur dem hade mycket pengar i familjen. Hans pappa var knark boss och hade många olika kontakter runt omkring Mecka. Han hade många som kom hem till vårat hus och pratade hur dem skulle jobba eller göra nästa rån. Pappan gjorde aldrig jobben han sa mest vad alla som var under honom skulle göra åt honom. Så en dag när Mohamed var 19 år gick han ner i källaren för att prata med pappa och då var det 5 som jobbade för honom där nere. Dem skulle på börja ett rån i en bank. Då frågade hans pappa om han ville vara med på rånet och tänkte och tänkte men tillslut sa han jag. Det gick bra med rånet och dem levde lyckliga och han träffade en tjej när han var 21 år som han gifte sig med och vill skaffa barn. Han är omtänksam person som tar hand om sina nära och kära, han älskar att spela fotboll när han inte jobbar för sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål är att skapa många olika bra RP för alla i serven och roliga så folk kommer tycka att det är roligt o spela. Om man skulle fråga mig själv så skulle jag säga att jag är väldigt bra på att RP. Komma på mer att RP om några tycker det blir tråkigt att man strävar för att bara RP på och blir bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario att om man exempel blir rånad så ska man gå vidare och bara RP på. Att inte förstöra för någon bara för att att man respekt och hänsyn.

Hur hittade du Unive? Har spelat på många server p fivem men fastnade helt och hållet för denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka