Accepterad lundin80 | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lundin80

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969556325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Lundin

Vad är ditt discord namn? lundin#5316

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ville Lundin och är född 2000-02-24 alltså 22 år gammal. Ville växte upp i en liten by nere i Småland. Han bodde på en bondgård och brukade hjälpa till med djuren och allt. Han fick va med och skruva på både traktorer och bilar så han blev väldigt kunnig om fordon. Men när Ville var 11 år gammal då dog hans pappa han körde och välte med traktorn och klämdes ihjäl. Då var det bara Ville och hans mamma och hans syster kvar men hans mamma ville sälja djuren men det ville inte Ville. Så han var ute varje morgon och kväll och gav djuren mat o vatten så Ville har jobbat väldigt mycket. Sen skulle han börja gymnasiet då gick han fordon för han ville Järna få jobb på en bilverkstad eller nåt liknande. Sen tog han studenten och frågade en lokal bilverkstad om han kunde få jobb där men dom behövde inte mer folk. Just nu går han runt arbetslös och kör runt i sin v70 som han gillar väldigt mycket. Ville är väldigt intresserad utav att skruva och hålla på med fordon så hans drömjobb skulle vara att få jobb på en bilverkstad som tillexempel Mekonomen eller autoexperten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på RolePlay och har erfarenhet när det gäller scenarion, och bara en vanlig vardag i spelet. Jag skulle även bli väldigt glad om jag fick komma in då servern är sjukt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med glädje och vill att alla ska ha kul, och jag har märkt att denna servern även är en riktigt bra server som får mig att vilja spela här.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda som är med i senariot tycker det är roligt och man inte ska vara den som måste vinna senariot för att man ska tänka på är ha roligt i senariot

Hur hittade du Unive? mina polare spelade på unive och sa att det var en grym och rolig server med seriöst rollspel och många möjligheter och jag spelar på unive hela tiden och älskar denhär servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka