Nekad lundin80 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lundin80

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Lundin

Vad är ditt discord namn? lundin#5316

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ville Lundin och är född (2000-02-24) och är 22 år gammal. Villes intressen är bilar han gillar verkligen gamla volvos och att hålla på och skruva med dom. Han gillar ochså att va med vänner. Ville söker just nu efter jobb på någon bilverkstad här i stan och hoppas på det bästa. Hans favorit mat är hamburgare med en cola Men här kommer hans uppväxt som inte var den bästa, När ville var 5 år var båda hans föräldrar med om en tragisk bilolycka nere i de småländska skogarna, Hans pappa överlevde men hans mamma omkom i olyckan. Efter det var Ville väldigt ledsen över det som hade hänt och det slutade med att hans pappa mådde så dåligt och tog livet av sig. Och då blev Ville skickad till barnhem när han var 6 år, där det fanns en fordons inriktning och det var det som Ville ville hålla på med eftersom det hade blivit ett hål i broms slangen så att all bromsolja hade runnit ut så det var därför hans föräldrar krockade. så när dom tränade lite på tränings bilar kollade Ville alltid på alla broms slangar så dom var okej. Så Ville fick flera bemärkelser på den där fordons inriktningen så han fick till och med serva lärarnas bilar ibland. När Ville blev 18 år fick han jobb på Mekonomen och har fått flera bemärkelser av både chefen och kunderna för ett riktigt bra jobb och jobbat där sen dess. Men han har även drömmar om att starta ett eget slags bilvårds företag nån gång i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med en bättre niva av RP och ha roligt och träffa nya människor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid gör det roligt för motståndaren som rpar med dig t.e.x på en kidnappning gör du de kul för fienden också!

Hur hittade du Unive? mina vänner spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka