Nekad lundin80 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lundin80

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969556325/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? lundin#5316

Vem var det som bannade dig? BANDA

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230301_124458.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för combatlogging fast mitt spel krashade då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog med 2 personer och gjorde LSA och 1 av dom två jag var med började vara uppkäftig mot en annan person som var där och då gick han ut och ringde sina grabbar och då när hans grabbar kom då riktade dom mot han som var uppkäftig då sprang jag och den andra personen jag var med ut och satte oss i våran bil ifall det skulle hända nåt för vi blev rädda då kom han vi var med utspringande från LSA,t och satte sig i vår bil och då skulle han som körde då han skulle försöka köra ifrån dom som riktade mot han i vår bil så vi brände på ner mot stan och dom försökte preja oss och vi RP,ade på de men dom sa ingenting så när vi kom till fängelset då frös mitt spel helt så ja kunde inte göra nåt så då var de fryst i cirka 20 sek innan det krashade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för jag tycker inte man ska bli bannad för att ens spel krashar och mitt spel brukar bli laggigt och krasha när man kör bil i höga farter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för combatlogging i 10 dagar för ett tag sedan så jag har ju lärt mig då att jag inte ska combatlogga men nu var det ju mitt spel som krasha så jag kunde inte göra nåt åt det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? somsagt hade jag ju inte kunnat göra nåt annorlunda när det är mitt spel som krashar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja av min förra ban när jag hade gjort fel att inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka