Nekad LUNDH | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUNDH

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Willenheimer

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2007

Vad heter du på discord? LUNDH#3059

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på en vanlig vardag kan jag spela från 14-23.00 och på en helg eller ledig dag 09.00-03.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet inte men väldigt länge långt innan dem ändrade från multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle väl göra det jag behöver om jag ser att någon gör fel eller så så antingen bannar jag eller kickar jag personen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser ofta folk som gör fel och jag vill göra med det jag kan Unive till en roligare och bättre plats att spela på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att få bort dem som gör fel så att det blir bättre och seriösare rp. och med det jag kan göra unive till en bättre och roligare plats att spela

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kan mycket om regler och när folk gör fel. och jag ser många som gör fel rp och så kan ingen kicka eller bana dem så dem har fortsatt att spela och göra det till en sämre rp.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill kunna hjälpa till att få unive till en ännu bättre rp server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan faktiskt väldigt mycket inom commandon och liknande.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en gång var: jag körde på fel sida av motorvägen för att jag tog felavfart. men jag körde sakta längs sidan av vägen. och det blev missförstånd för staffen trodde jag körde med full fart medans jag inte gjorde det. så jag har blivit bannad men det var ett missförstånd

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte. jag spelar bara på Unive för jag anser den som den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka