Accepterad Lundgrens norrland | Medlem ansökning]karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lundgrens norrland

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198133062426/

Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad är ditt discord namn? chrille#0366

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jonas andersson han växte upp med sin mamma och pappa i göteborg.
han var en helt vanlig 12 åring
han hade bra färäldrar och en brorsa som inte var så specielt bra.'
hans brorsa höll på med massa skit tillempel snatta och stöld och ara skit ville han hålla på med
och hans brorsa hamna bara i massa skit. han hängde med fel folk.
en gång skulle han brorsa och han kompisa göra ett rån i en butik då var jonas 13 och hans brorsa 17 år
då fick mamma och pappa åka till häktet då skulle jonas brorsa flytta från sin familj.
sen har jonas aldrig hört något från sin bror eller sina färäldrar för han han flyttat hemifrån nu.
sen efter sin brorsa vill jonas bli en grovt kriminell grabb som kommer att gå med i et gäng och skaffa vapen
och träffa nya grabbar
men jonas gillar bilar och lite sport motorcyklar han gillar snabba bilar.
hans drömbil är en bmw m5 han vill trimma den och åka jättfort

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker det för jag kommer att bidra med bra social rp och så kommer jag bidra med bra roliga och långa scenarion. alltid kommer jag göra det här på unive sen jag vaknar tills jag ska stänga av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra rp långa scenarion och ha rikigt kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna ett scenario det ska bli roligt för båda parter

Hur hittade du Unive? genom en kompis

Tillbaka