Nekad Lundgrens norrland | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgrens norrland

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad heter du på discord? chrille#0366

Ange ditt födelsedatum 3 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. är ute med vänner lite då och då och spelar men spelar nästan alltid går aldrig ut typ.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem här och sedan slutat här och kommit tbx men sammalagt typ 5 måndader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 28 bans har jag totalt vet ej hur jag skickar in en bild här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att svbanna eller kicka någon som gjort ett regelbrott. och revive någon om dom dött av en bugg eller spownat död. för en servervakt kan revive svban kick dv

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa unive med folk som gör relgebrott och då kan jag banna personen för det finns mycket folk som gör regelbrott. då vill jag vara här och hjälpa till med det för det är roligt att hjälpa till. och för att hjälpa folket här på unive. med saker om dom behöver hjälp med något speciellt.
.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakt är att t.ex om min polare säger till mig i dc jag dog i ett skottscenario kan du revive mig och då revive jag min polare det är korruption som servervakt. och abuse är att om jag t.ex jag svbannar någon utan anledning det är abuse för då abusar jag mina perms.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka