Nekad Lundgrenlover | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgrenlover

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ngjgdgd/

Ditt Hex-ID: 1100001464c6260

Vad är din discord tagg? Lundgrenlover #4907

Vem var det som bannade dig? Phillip

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet helt ärligt inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till sjukhuset för att någon sa att hon höll på att bli kidnappad. Sedan tog jag in henne i bilen och körde mot fängelset sedan vände jag och körde till polisstationen för att hålla förhör. Väll på stationen hoppade jag ur polisbilen och frågade kollegan om jag skulle hålla förhör då ingen hade berättat saker som detta på utb. När jag snackar med kollegan så hör jag att de en tjej försökte hjälpa den misstänkta att rymma. Hur som helst jag stod med ryggen åt. Sen utav en slump så bevittnar jag hur tjejen är utanför bilen så jag springer genast och tar fast henne samt låser in henne i bilen. Därefter fick jag ett tips av antingen den misstänkta eller en förbi passerande att en tjej som gick in på polisstationen bar vapen. Det var då jag tog fram min taser och riktade den mot henne utan att skjuta. När jag försökte placera henne i handfängsel tillfälligt för min egna säkerhet så blev jag bannad för fail rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var felaktigt eftersom jag inte gjorde något som helst fel i alla fall inte som jag är medveten om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde fel den gången då jag blev bannad för cop bait det var första gången jag spelade fivem. Jag står verkligen inte bakom cop bait då jag själv är polis numera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom jag inte vet vad för fel jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag får reda på anledningen så kommer jag absolut anpassa mitt spelande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka