Ej Antagen lundgren.1 | Chef-jobb ansökan [Jönsson Fastighetsbyrå AB] [Jaakoob10, Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Icke Medlem
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? lundgren.1

Hur gammal är du? 14, fyller 15.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början utav November 2023, varit medlem på Unive i 6 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet väldigt mycket, jag har valt att skriva detta i olika rubriker för att de ska vara lite lättare att läsa.

Planering och Förberedelser
Som chef kommer jag se till att allt är noga planerat och noga förberett. Oavsett om vi ska ha ett möte eller ha personalmöten ska allt vara noga planerat och noga förberett. Om någonting händer som de behöver veta om kommer de att få de utskickat på discord minst 1-2 veckor innan de händer.

Mål och Visioner
Tydliga mål och visioner kommer att sättas upp tydligt, detta kommer jag vara väldigt noga med och varje vecka kommer nya mål och visioner skickas ut samt en liten sammanfattning om hur förra veckans mål och visioner gick.

Struktur
På Jönsson Fastighetsbyrå AB kommer vi att utveckla all struktur. Olika arbetsområden kommer att delas ut och all personal ska vara strukturerade och mogna.

Rutiner, Protokoll, Resurshantering & Säkerhet
Jag som chef kommer att veckovis säkerställa att allt fungerar smidigt och säkert. Jag kommer att gå runt i lokalen och hålla koll så att byggnaden är som den ska, men även att alla båtarna är i bästa skicket.

Ekonomisk Hantering
Jag kommer att skapa en detaljerad budget som täcker alla punkter utav företags drift, löner, underhåll, kläder, friskvårdsbidrag, mat och dryck i personalrummet osv. Jag kommer noggrant gå igenom ekonomin för att se alla utgifter och granska de, eventuellt bli av med de.

Marknadsföring & Kundservice
Jag kommer att utveckla alla marknadsföringsstrategier för att locka nya kunder, bland annat genom annonsering. Kundservicen kommer bli högkvalitativ för att säkerställa kundnöjhet, bland annat genom att skapa protokoll för att hantera kundklagomål och feedback.

Regler
Jag kommer se till att företaget följer alla reglerna som skall följas på Unive.

Discord
Detta kommer användas för att skicka ut melj, informera och anteckna, även för att chatta med andra medarbetare.

Feedback, Förbättring & Utbildning
Jag kommer regelbundet att samla in feedback och förslag från både medarbetare och kunder, denna information kommer att användas för att utveckla och förbättra yrket.

Utvärderingar
Regelbundna utvärderingar bland medarbetare för att se deras starka och svaga sidor och områden som behövs utvecklas.

Rekrytering
Jag kommer se till att rekrytera ny personal och bygga upp en ny aktiv ledning.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?

Ledarskap

Jag har arbetat som chef på olika företag inom servern, där jag har haft flera ansvarsområden, bland annat ekonomi, administration, rekrytering, personalhantering och mycket mer.

Ekonomisk hantering
Jag har lång erfarenhet av att skapa och hantera budgetar, övervaka utgifter och inkomstkällor och maximera företagets vinst. Samt utveckla strategier för att utveckla företagets intäkter.

Kundservice & Kundkommunikation
Jag har hanterat flertalet kundrelationer, även kundklagomål och feedback som jag senare har tagit vidare för att höja kundnöjdheten.

Hur ofta kommer du vara inne? Många timmar per dag cirka 5 timmar, både aktiv och tillgänglig ingame och på Discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka