Nekad lundgren.1 | Beslut Överklagan [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Ditt discord namn: lundgren.1

Ditt Hex-ID: steam:110000155432420

Vad för typ av beslut gäller det? "Ej Lojal" & alla mina roller som var följande: Servervakt, Medlem, Unive Bladet, Polismyndigheten, Jobbstyrning, Securitas Ledning, Securitas Rekryterare, & Securitas

Vem/vilka tog beslutet? maxkillerbree

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att maxkillerbree tog detta beslutet då jag har varit olojal mot Unive, jag hade roller på en annan svensk rollspels server som jag ej visste om att jag hade roller på. Jag vet om sedan tidigare att det inte är tillåtet att ha roller på en annan svensk rollspel server men jag hade det ändå.

Hur är beslutet felaktigt? Rent tekniskt så var det inte ett felaktigt beslut, utan det var helt enkelt jag som hade glömt bort att ta bort mina roller på Centic RP. Jag har dock inte varit aktiv på Centic RP på hur länge som helst då jag har fokuserat på Unive till 100% så att få komma tillbaka skulle betyda allt för mig! Centic betyder ingenting för mig, och kör bara Unive. Om de går kan jag självklart visa att jag inte varit inne på Centic och att jag har lämnat den servern bakom min rygg helt. Självklart ångrar jag detta och var ej medveten om detta, har lämnat Centic och har lämnat detta bakom mig. Och söker efter en ny chans!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Länkar ett Google Docs dokument där jag lägger ihop lite "bevis" = https://docs.google.com/document/d/1ceaZAJoGc8iP53hKzD4jAFEaA4fBXbuCp8PZIhT41R0/edit?usp=sharing

Senast ändrad:
Bör bli unbannad. Förtjänar inte banen då han inte var medveten om hans roller på annan server.

+rep förtjänar unban även om han lämna mig på Mekonomen ):. Hög rp nivå och verkligen vill servens bästa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka