Accepterad lundgren.1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390729248/

Ditt Hex-ID: steam:110000155432420

Vad är din discord tagg? @lundgren.1

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 115639.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag pittade en annan bil två gånger hårt som polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi skulle göra ett trafikstopp på denna personen då vi hade fått uppgifter om att han hade vapen på sig, vi gjorde det och han stannade inte utan han började hetsa och var väldigt upprörd. Då började han uttrycka sig med massas kränkande ord till oss poliser och började köra in i min bil. Då körde jag in i hans bil. I slutet av klippet ser man hur jag backar ut, det var just för att jag såg att hans bil gick sönder helt och vi hade ju fått uppgifter om att han eventuellt hade haft vapen på sig. Då ville jag backa undan och åka och hämta hjälp med en annan kollega.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var en felaktig ban. Eftersom att vi hade en person här som flydde från ett trafikstopp, var väldigt upphetsad och eventuellt bar vapen och dessutom krockade in i min bil. Jag tycker egentligen att det ska vara 1-2 polis varningar istället för en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av alla dessa bannlysningar har jag tagit mig en tankeställare på hur jag kunde ha gjort om, och hur jag kunde ha undvikit att bryta mot Unive’s regler. Sedan har jag även läst igenom alla FiveM reglerna en extra gång till för att säkerställa så att det inte skall ske upprepade gånger. Och självklart så har jag lärt mig en läxa från mina tidigare bannlysningar, vilket jag även har gjort med denna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att ha kört in i hans bil, åkt efter med blåljus och sirener och skapat ett längre biljakts scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte pitta för något sådant litet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Som sagt, jag tycker 1-2 polis varningar är bättre än en ban då det hade varit ett tidigare bakomliggande scenario. Självklart ångrar jag mina handlingar och har tänkt igenom detta.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka