Nekad lundgren.1 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? lundgren.1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000155432420

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Väldigt aktiv, varje dag. Minst två timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Januari 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 🟩 (6 tidigare bans, varav 2 senaste 3 månaderna)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att underlätta arbetet för alla staffs på servern. Servervakter har möjligheten att göra dessa kommands: /svban, /kick och /dv. Dessa kommands ska man använda för att hjälpa staffs på ett positivt sätt. Om man som servervakt ser en lallare kan man använda sig utav /kick, rejoinar personen och fortsätter lallar kan man använda /svban som bannar personen i 1 timme. /dv ska man använda för att ta bort trasiga bilar på vägen, eller som står i vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV på unive för att jag ser väldigt mycket regelbrott dagligen, jag vill vara med och ge dessa personer "straff" men samtidigt ha möjligheten att rollspela. Just nu arbetar jag på Mekonomen, och då märker jag av väldigt mycket lallande då vissa har svårt att vänta på sin tur. Sen ser jag ju även lall på sjukan och andra ställen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man till exempel /svban någon som inte har gjort något, bara för att man tycker det är roligt.

Nekad
Anledning:
Du blev bannad 2024-08-15. Du måste vänta 30 dagar efter en ban för att ansöka
Du får ansöka igen: 2024-09-18

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka