Ej Antagen lundgren.1 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? lundgren.1

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag har sett att det är väldigt få Forum Mod's som finns, därför vill jag vara med och förbättra forumet och göra de mera "organiserat". Jag har också väldigt mycket tid att ta hand om forumet, speciellt i skolan om jag har tråkig på en lektion / rast, men även hemma! Sen tycker jag också det är väldigt kul att ha de organiserat och att de ser snyggt ut, rätta till trådar, namn etc, + att jag har erfarenheter av forumet, både för att jag har varit helper 2x gånger tidigare, även 1x MA. Så som sagt jag kommer kunna vara väldigt aktiv på forumet, eftersom jag inte behöver vara hemma för att göra allt, vilket bidrar till mera aktivitet! Jag vet att Forum Mod kommer att passa mig, då punkterna jag nämnde ovan kommer ge mig en stor fördel till arbetet!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja ALLTID, annars kan det ske ett missförstånd eller bara bli helt fel. Eller att man får svårt att hitta ansökan.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, absolut inte.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Aktiviteten, att man finns tillgänglig så ofta de går och att man gör allt på ett korrekt sätt. Denna punkten är en av de punkterna jag kommer att kunna bidra med.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Helt organiserat, allt följs enligt mallar, ligger i rätt trådar, rätt "riktlinje" och allt är på ett helt korrekt sätt!

Hur ser din aktivitetet ut?

Skolschema:

Måndag: 8:40-15:05
Tisdag: 8:40-14:30
Onsdag: 8:40-15:30
Torsdag: 8:40-15:40
Fredag: 8:40-14:45

Sen tränar jag även, och eftersom jag gymmar har jag inga direkta "fasta" tider.

Men utöver skola och träning blir de kanske 1-3 timmar per dag, beroende på hur mycket läxor / prov jag har att göra.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja, det gör jag!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag känner mig redo för detta ansvaret, jag har även långa tidigare erfarenheter som jag nämmde tidigare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka