Ej Antagen lundgren.1 | Ansökan till Forum Mod [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? @lundgren.1

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill testa på något nytt här på Unive. Jag har redan testat på allt egentligen, jag har varit Medlemskap Ansvarig, Servervakt och Staff. Men jag har inte testat på Forum Mod ännu. Jag är även en väldigt "fixerad" och organiserad person av mig, och jag gillar när det ser snyggt ut, och om det inte gör det stör jag mig på det istället. Jag kan alltså lägga flera timmar på att organisera och se till att allt är som det ska. Men jag vill också vara med och bidra Unive med en tjänst, där jag samtidigt kan RP:a.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är extremt viktigt, annars kan det ske missförstånd och de kan bli förvirrande.

Vad innebär det att en ansökan är "plagierad"? Nej, det får det inte om det inte är sin egna. Och ja, jag vet hur man kollar upp de. Jag fick lära mig det som MA.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej, inte direkt, eventuellt aktiviteten.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag vill ha ett forum där ALLT stämmer, där alla trådar ligger i rätt kategori, rätt prefix, alla ansökningar skall vara aktuella och bara helt perfekt. Men jag tycker redan det är så som det är nu, men de går alltid att förbättra!

Hur ser din aktivitetet ut? 1-3 timmar per dag, minst!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja, jag har en aktiv helper ansökan!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag känner mig redo för detta ansvaret! Jag har varit tidigare MA & Staff, bland annat.

+rep reppar inte för att du reppade min, tycker faktiskt att du förtjänar denna postion eller en upphöjning till helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka