Accepterad Lundgreen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgreen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/brushjajaja/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Lundgren

Vad är ditt discord namn? Lundgren#0808

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Nilsson och är en svensk trevlig och allmänt skön snubbe. Han är född 99/07/04. Han har tidigare jobbat som sjukvårdare och vill fortsätta som det i denna staden. Han har även jobbat som polis med det är något som han tröttnade på efter ett tag efter han hade varit rikspolischef i 6 månader. Han skulle gärna bli sjukvårdare och försöka ta sig upp genom trappan där för att hjälpa till så mycket han kan inom sjukvården. På fritiden gillar han att mecka med bilar och pimpa dem. Ända sedan har var liten har intresset för bilar funnits där och det är något som han absolut kommer fortsätta med i denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har sammanlagt 2000h på FiveM (mitt gamla steam blev hackat). Jag har hög rp nivå och spelar med mycket sunt förnuft och följer alla regler. Jag tror att om jag blir medlem så kommer scenarion med mig bli roliga och jag kommer föregå med gott exempel för att då kan även andra som inte är så bra på rpa se hur jag rpar och kanske gör lika dant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att scenarion med mig kommer framföras med hög rp nivå från min sida och jag hoppas att den rpn kan spridas til andra så att de även kan rpa med hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Har faktiskt aldrig hört detta inom min tid på fivem. Men tror det är att man ska spela så att man tar motsatt ställning i ett scenario. Som sagt har aldrig hört detta förr.

Hur hittade du Unive? Genom att jag har spelat här väldigt länge förr och har haft roliga tider. Men innan det hittade jag det på FiveM listan när servern var ganska ny. Ska bara säga att om denna ansökan är dålig så har jag grov dyslexi och klarar inte av att utveckla mer, har utvecklat så mycket jag kan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka