Nekad Lundgreen | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgreen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Lundgren#0808

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolvecka i veckan 12:00-15:00 till 22:00
Helg 10:00 till 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ett år men blev hackad och blev av med allt. Nu har jag ett nytt konto och saknar att spela på unive så jag ansökte om medlemskap och blev godkänd.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.imgur.com/xJtoRa3.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som är aktiv och allmänt hjälper spelare. En servervakt är personen som är med i scenarion och så kan man även märka om personer gör fel eller liknande och så ger man den /kick [id]. En servervakt hjälper även för att få bort alla lallare så att servern och rpn blir roligare för alla på servern. En servervakt måste även vara väldigt kunnig inom regler för att om man ska kicka folk som gör fel så måste man även veta om det verkligen är fel eller om man får göra det. Och som servervakt måste man även föregå med gott exempel och vara trevlig mot folk, servervakterna är "representerar" även servern för alla nya spelare. Så om man lallar som servervakt så förstör man för servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att Unive är en bra server, men det kommer in för mycket lallare. Så jag vill igentligen vara högre uppsatt men har aldrig varit servervakt och särskilt inte på denna servern. Jag tycker att vara servervakt och sen klättra sig upp till högre, högre osv. Jag skulle vilja få ut alla lallare som förstör för alla andra spelare på servern så att det är kul att spela på Unive. Jag vill även allmänt hjälpa till på servern så att servern fortsätter bli bättre och bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse inom servervakt är t.ex att man har perms till ressa. Om du då är i ett scenario och dör så har vissa svårt att skilja på hjälpa till som servervakt och använda sina perms till egen vinst. Så koruptionen i det fallet är typ att man blir nedskjuten i ett gängkrig så revvar man sig själv för egen vinning.

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
För anledning så kontaktar du mig på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka