Nekad lundbergjao | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lundbergjao

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198379444506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? lundberg#1580

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jag har tänkt att spela med en svensk karaktär. Han är född och uppväxt i kungsbacka med en pappa som är mekaniker och en mamma som är advokat. När han var redan 7 år gammal så började han med sporten rally. Han blev snabbt en riktigt bra körare och redan när han var 10 år så fick han köra med folk som var 2 år äldre än vad han var. Han körde, tränade nästan hela tiden. En idol han hade var en som körde i i elite rangen vid namn oskar berg, men, när han var 14 år så fick uppleva en riktig dröm som han drömt om riktigt länge, just träffa oskar Berg. Det var en stor stor dröm för han. Efter det så älskade han att köra rally bara mer. När han var 19 år gammal så fick han sitt slutna betyg, nästan bra på allt. När han skulle söka in till universitetet så tänkte han väldigt mycket på hur han trodde det skulle gå vid universitetet, han själv trodde det skulle gå riktigt bra. När han hade sökt så kom han in. Hela universitets tiden gick riktigt bra och när han var 26 år gammal så fick ha n en egen familj. En familj han verkligen trivdes med, dom var ofta ute och åt mat, och lekte med barnen så det blir riktigt roligt för dom också! En av barnen älskade fotboll så dom fick åka och kolla på jättemånga fotbolls matcher, för när barnet var 12 år börja han med rally, lite försent kanske, men för han var det inget problem. Han blev bra snabbt ut till en riktigt lovande rally körare och när han var 13 år så hans barn en av dom bästa 13 åringarna i världen och var på många rally race. När barnet var 18 år blev det redan så , han tjänade in miljoner som jag fick och han (min karaktär) bor nu i en riktig lyxvilla där dom trivs och mår jättebra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan rpa på en hög nivå. jag kan bidra med roliga scenarion och välkomna nya spelare att känna att dom också vill spela på just unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att serven är en bra serven kan sina regler och sociala spelare som älskar att spela på denna server. jag vill även spela på den efter som det är mycket spelare så man kan rpa med många olika personer och inte bara rpa med ett få tal personer.

Hur hittade du Unive? jag har hört mycket om den och hur bra den ska vara jag tittar också på två stycken streamers från unive (comso_bt h3llgren.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt, välkomna nya spelare till rollspel, och ha roligt med alla och bidra med roliga saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt få mycket vänner och rpa på högsta nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för att jag vill vara så aktiv som möjligt på unive

Tillbaka