Accepterad Lund | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lund

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119544922/

Ditt Hex-ID: 1100001097e685a

Vad är din discord tagg? lund#5156

Vem var det som bannade dig? Lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde över nån eller några poliser som stog vid våran grind och skulle göra en rassia

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej mitt namn är Elias Lund och idag vid 01:43 blev jag bannad för en sak jag skulle säga är helt logiskt. här kommer hela historian jag och några kompisar tänkte nu har vi jobbat hårt för gänget och tänkte att vi tar och hyr en Limo sen efter det gick vi på palace och träffade mycket folk och hade det kul då fick vi den briljanta ide att ha en fest i vårt hus och la ut på sociala medier. festen gick bra och allt för än våran gäng ledare som alla vi känner hyfsat bra kommer in och springer till förrådet för att kolla i det då märker han att våran pistol som "Han" har lagt där är borta och börjar skylla på andra folk som var bjudna utan att fråga om vi hade gjort det lite tyst och diskret han börjar att skrika att han ska hitta den som har tagit den och att han kommer ha det svårt efter det här. jag och Bengt får dåligt samvete och tänker att vi ska söka igenom alla men ingen av gästerna har den. då frågar han oss medlemmar om vi hade gjort det och då kom vi fram till att det var en medlem i vårt gäng som något sorts av nedsättning som har tagit den. alla fall så när alla har dragit så hör vi sirener och tänker att nu är vi körda och alla gör sig redo men jag hannar i efterkant för jag går ner och kollar så att förrådet är tömt på alla olagligheter när jag kommer upp så hoppar jag in i bilen och där står 5 poliser och säger gör inte nu utan att rikta pistolen mot mig och jag stannar upp och tänker vad ska jag göra nu. Nu åker jag in. får iden att öppna grinden och försöka köra ut men det står mitt framför grinden som att dom försöker använda sig själv som en väg och jag hopade ut och var påväg bort och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det är ganska realistiskt att köra över nån i den situationen och jag tror inte en Gangster med vapen och massa olagligheter på sig hade stannat bara för att dom var i vägen. Och därför tycker jag att det är en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte riktigt det var väldigt länge sen innan det blev medlemskap utan bara whitelist. har inte blivit bannad nu på sista tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle säga att jag kanske skulle ha tagit en annan flyktväg men då hade det kanske varit att jag dog då men nu är det gjort och det var kanske ett litet dåligt beslut av mig också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att tänka efter 2 gånger vad saker och ting kan leda till och vad som kan bli följderna till att jag gör för hastiga beslut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka