Accepterad Lund | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lund

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119544922/

Ditt Hex-ID: 1100001097e685a

Vad är din discord tagg? lund#5156

Vem var det som bannade dig? Vilgot_Dojan

Hur lång tid var din ban? 4dagar 3 timmar och 6 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? när min kompis frågade så sa han att han hade sagt till mig och varnat mig men det gjorde han inte så antagligen därför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis stod inne på marjalisas och väntade på att köpa bil å det var väldigt mycket liv där inne och då var det nån som började snacka skit om mig och min vän så då sa jag att då kunde vi ta det där bak och han gick med på det så jag slog han för att ha snackade skit och sa att och sa kom då kom då som att han ville att vi skulle slåss och drog på han två slag men inget mer än så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja enligt mej så var det en felaktig ban eftersom att det inte va någon "random death match". han va uppkäftig och dryg mot mig och min polare o då slog jag till honom 2 gånger. de anser jag iallafall inte är någon rdm. eftersom han först o främst inte dog, och för han hade varit otrevligt mot mig o min polare innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske RPa på ett lugnare vis och inte slagit han. skulle kanske inte bryt mig om vad han sa och bara ha fortsatt vara lugn och inte gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara så förhastad och tänka efter vad som kan hända innan man gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka