Accepterad LunaBuna | Medlem ansökning (Shayan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LunaBuna

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Luna™#8761

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Johansson, är född 1999 (24 år) och gillar bilar och vapen (inte på ett berserk sätt) och flygplan. Leo är en väldigt tankspridd, snål, massa annat och han vill bli polis för att göra unive en säkrare plats. Leo är en 23 åring som växte upp i Malmö med sin mamma och pappa som dog i en bilolycka när han var 11 år. Leo hade fått en fosterfamilj när han var 12 som älskade honom som deras egna barn. När Leo var 13 blev han "pushad" att göra små-brott av sina "kompisar" för att han hade PTSD. hans PTSD gjorde honom deprimerad i livet vilket gjorde honom självmordsbenägen i 15 års ålder. Leo jobbade som en taxichaufför när han blev 19 för att tjäna lite pengar för att kunna betala avgifter men slutade kort ompå när han fick en panikattack i bilen när han skulle hämta en okänd man. panikattacken skedde på grund av hans PTSD när han körde för han hade precis åkt förbi en olycksplats på motorvägen. När Leo hade gått hos en psykolog en tag så blev hans PTSD botat. Vid 22 års ålder så flyttade han till Unive-City för ett bättre liv i staden och det var då han tänkte att han kanske skulle bli polis men han var lite tveksam på det Pga. kraschen men han tänkte på att göra vägarna och trivseln bättre i staden - unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra med är en hög rp nivå och många bra kunskaper inom blåljusverksamheten och bilförsäljning som jag har fårr under månaderna som jag har rpat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med att man ska spela efter motpartens vinst så menas det att man ska göra ett scenario roligt och inte ha winmentalitet vilket kan betraktas som powergaming också. Ett exempel på ett scenario där man bara spelar för pengar och liknande är om man blir stannad av polisen men bara åker därifrån eller inte har någon respekt för polisen.

Hur hittade du Unive? För ett år sedan så hittade jag Unive i serverlistan och då började jag rpa men nu har jag tagit en paus. när jag skulle testa fivem igen så såg jag unive och jag kommer ihåg alla bra minnen som jag hade så jag vill gärna rpa här igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka