Nekad Lumby74 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lumby74

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milenko Duric

Vad är ditt discord namn? lumby1

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Adel Arzi är en grabb och är väldigt godhjärtad han är väldigt trevlig och snäll mot folk som är det tillbaka men handlar det om viktiga saker så gör han allt för saken. Han flyttade till Unive när han var 6 år me sin brorsa. Han flydde från sitt land för att det var krig. När Adel växte upp så ville han bli bil försäljare o jobba normalt så han satsade allt på utbildningar under hans skolgång men när han började 8an träffade han ett par äldre grabbar från ett gäng i hans stad. Han började umgås allt mer med de och ville bli som de eftersom han såg upp till de. De hade kläder smycken bilar o de ville jag med. En dag så fick han frågan om att gå med i gänget och leverera narkotika för de och han gick med på det. Han umgick allt mer med gänget han fick se vapen leveranser och mycket mer inom den kriminella världen. En dag så fick han veta att han kunde vara bil försäljare och kriminell samtidigt om han gör det smart och då gjorde han upp schema som han fördelade tiden så det inte skulle se märkligt ut eller att han skulle förlora sitt jobb. Adel gjorde saker med sina vänner som gjorde att de också ville bli kriminella. Adel hade kusiner som såg upp till honom och började med exakt samma saker. Adel ville skydda de med det gick inte. Adel är ingen problem person han ville allt och alla väl om de ville honom såklart. Adel är ingen person som gillar att skjuta men när det behövs så måste han men ba i allra viktigaste fall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en person som gillar att använda mig ut av social rp genom att prata mig ur saker utan att starta skottlossningar hit och dit utan jag pratar mig genom det sen kan jag bidra med mycket bra och rolig rp till Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel att man inte måste vinna varje scenario för att det ska vara kul utan man ska låta motparten vinna någon gång med annars blir de inte kul för någon av oss det är aldrig kul att vinna hela tiden det är roligare att båda vinner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom allt och till exempel så Suntförnuft är grundregeln på FiveM vilket är självklart. Suntförnuft betyder att man alltid ska tänka logiskt. Till exempel om jag utför ett rån och har två gisslor med mig hade jag skjutit personen eller hade jag försökt förhandla med polisen och komma fram om något. Man hade såklart förhandlat sig fram. Det finns också Failrp när man förstör rp genom att inte följa rollspelsregler eller agera på ett sätt som inte är realistiskt. Till exempel att öppna fordons dörren från insidan med handbojor eller typ att laga motron utan att öppna motorhuven. nlr är en regel som är att när man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg det efter man dött utan man bara börjar om på nytt. Det finns också som en regel. RDM är att man dödar någon utan en bakomliggande anledning och VDM När man använder ett fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja bror har spelat på unive under en period fr ett tag sen och har spelat på många andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? De ädi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka