Nekad luluberg | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus berg är mitt namn

Vad är ditt discord namn? luluberg

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Abdi Mustafa, Abdi har intresse för bilar, Abdi och hans pappa Mustafa har alltid haft en bra relaktion, Mustafa har alltid lärt Abdi hur det går till med bilar och hur man mekar med dem. Det har gjort så att Abdi blivit extremt intreserad i bilförsäljning, Abdi är även väldigt social och han är bra på att prata med personer vilket leder till att han kommer vara en väldigt bra och trogen bilförsäljare, Abdi har drömt ändå sen han var liten att börja jobba som bilförsäljare hos Marja lisas firma.
Abdi sprider även mycket kärlek till familj och vänner och spenderar bra med tid till att hjälpas åt, det tycker Abdi är viktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god rp till servern verkligen, jag kommer ta unive rp på ett fullt seriöst sätt och jag kommer verkligen försöka göra så att eran rp nivå blir på topp, jag kommer till exempel inte åka runt och spamm hoppa med cyklarna för det gör man ju direkt inte i verkligheten, Jag kommer tänka mig för hur jag gör saker och tänka till innan om man verkligen hade gjort så i verkligheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du som person ska kunna spela för både partnernas vinst i ett scenario med andra ord att ett scenario ska vara kul för båda personerna som deltar i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Copbait är när man retar polisen för polisens uppmärksamhet. Clog, är när man lämnar mitt i ett scenario för att inte förlora sina saker. NLR, om man dött ska man inte komma ihåg något sen det innan. Powergaming, gör det inte verkligt, typ använder en bil som du krockat med i 350 km/h. Meta gaming, tar infomation från discord. Kan alla regler:D är trogen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tycker det är kul att prova på den riktiga värden av spelsidan, att tex inte använda vissa buggar är ju ett sätt också. Är även bra på att göra FEAR RP i ett scenario vilket man då visar att man är rädd

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar unive och är as tacksam över att jag fick komma tillbaka till eran underbara komunity har saknat den extremt mycket, uppskattas de ni gör i staff teamet

Nekad
Anledning:
Du blev unbannad för några dagar sen.
Du får ansöka efter 1 vecka efter din ban blev godkänt!
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka