Nekad luluberg | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Ditt discord namn: luluberg

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad för typ av beslut gäller det? Jag sitter här nu idag och skriver detta för att jag har fått min kriminella roll på eran server indraget, på ett lite konstigt sätt men samtidigt så respekterar jag det! så är inte här för att sitta och klaga utan är enbart här idag för att jag bill kunna rpa på eran Server!

Vem/vilka tog beslutet? Det var enbart en person som tog detta beslut och det var Emilia. Säger inte att emilia gjorde fel direkt, tycker det är bra att hon är en seriös staff som tar tag i saker när det blir lite mycket lall som det blev denna gång i krim chatten.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom det var lite lall samt smått med hets i kriminella chatten. Vi blev fundersamma eftersom vårat gamla gängnamn hade blvit uppstartat. Gänget medelin vart tyvärr nerstängt när vi hade det och var då enbart fundersamma på vem den nya bossen i gänget var!

Hur är beslutet felaktigt? Ja, som jag nyss förklarat! Som sagt sitter jag inte här och klagar på beslutet emilia tog utan är enbart här för att få tillbaka min krimroll. Jag anser inte att jag sa något taskigt eller kränkande i den kriminella chatten, vi satte oss även support där vi vart tagna av en staff, staffen ansåg inte att vi gjort något direkt fel utan enbart att det vart lite mycket i slutändan som jag till hundra procent förstår. Men efteråt att du Emilia skrev att vi skulle sluta så gjorde vi det och respekterade det för vårat egna bästa. Jag vill bara tillägga att jag vaknade 13:00 ca idag och hade ingen aning om vad som hade skrivits innan det så det får jag be om ursäkt för!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ursäkta så har jag tyvärr inget klipp eller bevis men emilia kan även se det mesta och även att ja inte skrev något förens ungefär 13.20. Tack för mig och ber om ursäkt för mitt dåliga beteende!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka