Accepterad luluberg | Ban Överklagan [william.9.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? william.9.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-26 132220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lite oklart faktiskt, ber om ursäkt ifall denna polisen tog det fel, men det var inte direkt meningen att drifta eftersom jag åkte runt i en mercedes gt63 som sladdar utav sig själv. Ber om ursäkt skulle ha tänkt mig för men jag menade verkligen inte att copbaita, ber om ursäkt, ska tänka efter i framtiden!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min polare i min nya gt63a, då vi träffa på polisen på vägen som vi åkte förbi. Det var inget som hände egentligen och ser det knappt som att jag skulle blivit bannad eftesom det heller inte var medvetande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej för jag tror polisen tog det som att jag ville ha hans uppmärksamhet vilket inte var sant, förstår honom ändå men så var inte fallet, ber om ursäkt så hemskt mycket !

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan, min bannlista eller vad jag ska kalla det var på färgen grön, vilket betyder att jag har fått 0 banns de senaste 3 månaderna. Det var inte så stora banns det var mest typ att jag hade slagsmål på piren en gång och en annan gång minns jag även att jag copbaitade framför polisen för att få polisens uppmärksamhet till att jaga mig vilket jag självklart förstår att det inte är okej eftersom det hade man ju kanske inte direkt gjort i verkligheten varje gång så jag förstår och det är ju också en regel att det ska vara så verkligt som möjligt, har också blivit sparkad från servern för att jag spammade knappen space när jag var på en cykel för att ta mig fram lättare, och det är också en grej som verkligen inte händer i verkligheten att man hoppar framåt och framåt med en cykel. Helt rätt gjort av er staffs, uppskattar att ni är strikta det är as bra för då lär man sig verkligen efter sina misstag som man har begått. Jag ska verkligen tänka mig efter nu och jag lovar att jag aldrig kommer att bli bannad för något lall igen för att jag lovar er att jag och mina polare ska verkligen försöka utveckla unive på det bästa sättet som går.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka igenom beslutet när jag från första början träffade på polisen, som sagt det var verklingen inte meningen och jag ber verkligen om ursäkt tusen gånger om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en hel del och det har verkligen fått mig att tänka igenom mina beslut som jag gör, jag har lärt mig att man inte ska lalla utan att man ska ta sin rp på ett så seriöst sätt som möjligt för det är ju då det är som roligast att spela på eran fantastiska server. Tänk om alla hade tänkt så att ta sin rp på fullaste allvar, denna server är redan den bästa som jag spelat på trots mycket lall men jag tycker helt klart att den har blivit mycket bättre på sistone och det är verkligen as kul att rpa på servern och jag har faktiskt saknat det rejält mycket, och ser verkligen ifram emot att få rpa på servern och att få delta till eran bra comunity och utveckla den på ett så bra sätt som möjligt. Allt blir så extremt mycket roligare när man tar rpn på allvar, om alla bara gjort det så hade allt varit perfekt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut jag förstår det, ta eran tid och läs när ni vill och känner för det. Jag förstår absolut att ni inte vill ha spam i pm, jag vet själv hur det känns när man är upptagen med något sen blir man helt störd av någon för att dem spammar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka