Nekad luluberg | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Personen som valde att banna mig var vid namn IndianTechsupport.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-01 155906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att scenariot såg ut som en combatlogg från min sida, men det var självklart inte meningen att se ut som det. Jag loggade ut precis efter jag blivit dödad vilket gjorde så det såg ut som combatlogg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var ju då extremt länge sedan det var nog 3-4 månader sedan, jag tog en paus efter detta senariot men är nu tillbaka och vill fortsätta rpa på eran server unive. Det var såhär att jag och mina 2 kompisar hamnade i ett scenario där vi jagade en person i våran bil, när vi kommer fram och får stopp på spelaren så tar han upp en pistol och dödar oss alla tre, vi väntar ca 30 sek och ser vad som händer och vi ser då att spelaren väljer att inte söka igenom oss och istället då åker därifrån, och då tror ju vi såklart att scenariot är över så vi väljer att lämna för kvällen, någon dag senare när jag ska fortsätta rpa var jag bannad för clog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag säger inte att det var en felaktig bann, jag förstår att rätt ska vara rätt och att ni självklart måste följa reglerna väldigt strikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag låg på gul och det betyder att då när jag spelade så hade jag blivit bannad 3 gånger de senaste 3 månaderna. Det var inget stort jag blev bannad för innan det var typ att jag hade lite bråk på piren, och har även retat upp polisen vilket då är en regel som jag bryter mot, regeln heter copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta en liten stund till för att säkra att det inte blev clog. Ska tänka efter i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska tänka igenom hur jag gör i mina scenarion, och ta steg för steg och ta det lugnt och försiktigt när jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut jag förstår det, ta eran tid och läs när ni vill och känner för det. Jag förstår absolut att ni inte vill ha spam i pm, jag vet själv hur det känns när man är upptagen med något sen blir man helt störd av någon för att dem spammar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka