Accepterad luluberg | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig var vid namn Ask1und och jag förstår att jag gjort fel.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-24 212920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för sunt förnuft. Jag var påväg till sjukhuset för att lämna av min döda kompis, när vi kommer fram till sjukhuset så kör jag en bit in i sjukhuset med motorcykeln och det var helt klart fel och är något som jag ångrar nu i efterhand och jag har verkligen lärt mig en läxa av det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på piren då min kompis slocknade av, jag kör han direkt till sjukhuset så att han skulle få hjälp så fort som möjligt för att försöka att få han till liv, han var min bästa kompis som jag idag förlorade ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Det var absolut inte en felaktig bann som staff gjorde på mig. Jag förstår precis hur dem tänkte men jag gjorde fel och körde in en pytte liten bit på sjukhuset. Rätt ska vara rätt det förstår jag men jag kommer verkligen aldrig göra om det för att det är också en sak som man verkligen inte hade gjort "in real life". Jag ångrar mig extremt mycket nu efter och jag älskar verkligen att spela på eran server, härlig och skön server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare men det flesta av dem gångerna som jag blivit bannad är det bara 1 timmes bann, tillexempel för att jag var uppkäftig på piren en gång förra veckan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt igenom mitt beslut innan jag gjorde det jag gjorde men jag var väldigt ledsen och frustrerad pågrund av att min bästa vän ingame hade dött så jag tänkte mig inte riktigt för och det är en grej jag ska göra till nästa gång, att tänka igenom mina beslut innan jag genomför dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har absolut lärt mig något. Det var helt fel av mig och jag ångrar mig redan efter jag gjorde det, jag kom liksom på mig själv att det var fel gjort av mig. Dessa få gånger som jag blivit bannad från unive så har jag direkt känt mig besviken på mig själv över att jag har gjort något fel, Jag älskar seriöst att spela på eran Server Unive, alltid så kul att komma hem från jobbet och kunna sätta mig och spela på eran fina server och trevliga gemenskap. Jag har lärt mig en stor läxa och det är att jag aldrig kommer göra om detta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut jag förstår det, ta eran tid och läs när ni vill och känner för det. Jag förstår absolut att ni inte vill ha spam i pm, jag vet själv hur det känns när man är upptagen med något sen blir man helt störd av någon för att dem spammar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka