Nekad luluberg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? Min discord tagg är luluberg

Vem var det som bannade dig? Det var till en början med korpen som tog beslutet sen antar jag att 320 tog det vidare!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-13 155413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja inte tänkte något alls och var helt efterbliven, ja har lärt mig extremt mycket under denna tiden som bannad å allt ja ber om är att få spela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag bara satt i discord med mina kompsiar och inte gjorde nånting, jag var inte ens ingame. Då jag får ett DM från dåvarande "korpen" en före detta staff. Han ber mig att hoppa support för att visa mig ett klipp. När jag satte mig support så bad han mig sätta på skärmdelningen, men nu är jag helt ärlig, så dum som jag var så duckade jag support när han bad mig sätta på skärmdelningen. Jag blev indirekt bannad för fusk, vilket jag förstår, jag gjorde fel, jag fuskade och jag ångrar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. verkligne inte en felaktig bann jag ångrar de som fan nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små banns till mesta del, inget som detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vart en legit rollspelare och gjort det roligt för andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen, att spela för att de är roligt och spela spelet som det ska göras

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart så förstår jag det och ni ska absolut få ta eran tid att läsa igenom min överklagan så det är inget brottom alls, det är även jag som gjort fel så det är bara att ta den tid som ni behöver i staffteamet, jag vet att ni har mycket att göra redan så det är ingen brotska alls, all kärlek till er<3

mitt montage är helt nere och borttaget från datorn, vill bara få speal igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka