Accepterad Lullo | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lullo

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045360631/

Ditt Hex-ID: steam:110000140ad3bf7

Vad är din discord tagg? Elias#0911

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att wagu valde att banna mig för att jag lallade runt med den nya pistolen. Ett misstag av mig hade nyligen köpt krim igen och var hög, något som vi inte behöver gå in på. Ber om ursäkt om det var dålig rp från min sida som sagt var ganska hög och kunde inte tänka rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Gick runt och sköt folk med den nya pistolen som var ett misstag från min sida var på ett lalligt humör och visste inte riktigt vad jag gjorde där och då. Ett lalligt beteende som inte ska ske igen kan jag lova

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban då det var mycket lall från min sida som inte ska ske igen, det var rätt från wagu att banna mig då den rpn jag hade höll inte på servern och var allt för lallig, har förståelse till min bann och lovar att jag inte kommer bete mig så lalligt igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad typ 10 gånger och har tagit lärdom av mina banns, en anledning till att jag aldrig blir bannad för samma saker. För inte banns ofta och jag vet att det jag gjorde var fel och därför kommer jag ta lärdom av denna bann och inte utföra samma sak igen, något jag kan lova.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte lalla runt som en idiot och istället bete mig och bidra med en bättre rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hoppas du kan unbanna mig hade uppskattats då jag är ledig från jobbet och skulle verkligen vilja spela:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka