Accepterad lullensnalle | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lullensnalle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig karlsson

Vad är ditt discord namn? Lullensnalle#3281

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är från en liten stad i södra sverige han fick namnet Samuel svensson han var en känd och alla ville hänga med han i skolan han fick många flickvänner så vet ej om det är ett gott täcken men tror det sen skilde sig hans mamma och pappa så han drog med sin pappa till usa där bodde han i 6 år och gick ut college sen blev han polis men han slöt efter några år pågrund av att hans närmsta vän avled efter en att han blev påkörd när han gjorde ett trafikstopp så han blev så ledsen så han satt bara hemma men sen när han handlade så såg han en föredetta tjej klasskamrat och dem började snacka mycket Samuel gillade fotboll så han startade en konversation om det och hon gillade fotboll men det var då han insåg att han hade fler vänner så han började snacka med fler vänner och så senare flyttade han till Unive bara 25år och här är vi nu...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå och en realistisk rp och senarion samt kommer jag göra roliga sinarion ibland så man håller upp stämningen och jag kommer ta alla senarion som om det vore verklighet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer bidra med en bra och social rp och ha en konversation som om det skulle vara i ett verkligt konversation samt vill jag att motparten ska tycka om konversationen

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom vänner och har spelat lite på serven innan

Godkänd efter muntliga intervjun!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka