Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837859689/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig karlsson
Vad är ditt discord namn? kingreboe#4762
Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009
Berätta om din karaktär. född i uppsala, bor i en stökig familj, pappa dricker, mamma tar hand om mig. 27år, tror jag är smart gillar fotboll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer bidra med att ha ett högt rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server coolt namn, se ut som man har lagt ner mycket tid på den
Hur hittade du Unive? såg på en streamer och youtubers
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli änu bättre på rp roligt att rp som en annan karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli staff på serven men först polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja, unive utan medlemskap
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig karlsson
Vad är ditt discord namn? kingreboe#4762
Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009
Berätta om din karaktär. född i uppsala, bor i en stökig familj, pappa dricker, mamma tar hand om mig. 27år, tror jag är smart gillar fotboll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer bidra med att ha ett högt rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server coolt namn, se ut som man har lagt ner mycket tid på den
Hur hittade du Unive? såg på en streamer och youtubers
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli änu bättre på rp roligt att rp som en annan karaktär
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli staff på serven men först polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja, unive utan medlemskap
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår