Nekad Lulleee2.2 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulleee2.2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ban-referens
bxmfme — FiveM, Permanent
Anledning: invalid store or items
Bannad av: lulle123
Visa på portalen →

Berätta vad som hände det som hände var att jag tog ett riktigt dåligt beslut. jag satt med mina vänner och ville typ visa mig lite och vara cool, och då fick jag en key till ett fusk av en kompis. jag tänkte inte riktigt efter utan gick in i spelet och försökte använda det för att spawna vapen. det funkade inte ens, men det spelar ju egentligen ingen roll. jag fattar nu i efterhand att bara försöket i sig var fel. jag ångrar det mycket nu och känner att det verkligen inte var värt det.

Tar du ansvar för det du blev bannad för?
ja, jag tar fullt ansvar. det var helt mitt eget val att göra det, ingen tvingade mig. jag kunde ha sagt nej men gjorde inte det. jag fattar varför jag blev bannad och jag försöker inte skylla på någon annan eller komma med ursäkter.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att det verkligen inte finns någon poäng med att fuska, speciellt inte för att försöka imponera på andra. det slutar bara med att man förstör för sig själv. jag har också fattat att man kan förlora något man tycker är kul väldigt snabbt om man gör fel val.
om jag kunde göra om det hade jag bara sagt nej direkt till keyen och inte ens tänkt tanken att ladda ner något fusk. nästa gång jag hamnar i en sån situation kommer jag bara skita i det istället för att försöka vara något inför andra.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag vet att jag inte direkt förtjänar det efter det jag gjort, men jag hoppas ändå på en chans att få visa att jag kan bättre. jag har tänkt ganska mycket på det här efteråt och fattar verkligen hur onödigt det var. jag har också haft ångest över det, speciellt för att jag inte kan spela på servern längre.
det här har fått mig att inse att jag faktiskt uppskattar att spela där och inte vill sabba det igen. om jag får en till chans så kommer jag inte ta den för given. jag kommer spela rent och följa reglerna. jag vill bara kunna spela igen och visa att jag inte är den typen av spelare egentligen.

Har du läst våra regler? ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
flasher
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka