Nekad lulleee | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lulleboy

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gordon Svensson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Gordon Svensson och är en snäll och rolig kille. Han har växt upp med en hel familj med mamma,pappa och lillasyter. Han gillar att hålla på med bilar och har ett väldigt stort intresse om det och kan mycket om bilar och motorer. Han har dock det lite svårt i livet då han hamnat på den kriminella sidan av världen eftersom han o hans vän ville tjäna pengar och började göra små saker som blev till stora. Så nu sitter han fast i det och kan inte ta sig ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till rolig och bra rp. Jag har mycket erfarenhet inom five m rp och har spelat det lite till och då i snart 5 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid göra det bästa för att det ska bli så kul som möjligt och inte bara vilja vinna. Man ska kunna förlora tillexempel ett vapen utan att man ska börja hålla på. Så det är för att båda parterna ska ha det så kul som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har inte brutit mot en direkt regel innan men har blivit av med min wl så jag jobbade på en bilfirma och sålde bilar för halva priset till vänner men har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP- man ska vänja för sitt liv, tex har man en pistol mot huvudet ska man lyssna och inte bara inte va rädd. COMBAT LOGGIN-det är när man quitar mitt i ett scenario om man tillexempel inte vill förlora sina saker

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men har en väldigt rolig och unik karaktär

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka