Nekad Lullebre | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lullebre

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/vjn-trfg/jdngtvhp

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Pettersson

Vad är ditt discord namn? snabbaglajjor#7067

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Toivo Plomeros och är en kriminell zigenare han kommer från norra finland och är född 1965 min karaktär gillar sprit och bilar han gillar att skämta mycket och sånt, Min karaktär är alltså en sur gubbe med mycket humor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker jag skapar bra och roliga scenarion runt mig tänkte komma närmare andra zigenare i servern jag kommer fortsätta göra roliga minnen för folk, och jag tycker det behövs mer zigenare i servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en aktiv och bra server att spela på, mycket bättre än andra servrar jag kört på.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av några polare och sen märkte jag att den verkade aktiv vilket är ett plus.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra folk runt mig glada och gå med i finska gänget å bara må bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma långt å träffa mycket nytt folk och bli stor i staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på Unive för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka